Regulamin zwrotów w sklepie Stacjonarnym

I POSTANOWIENIA OGÓLNE                                                                    

  1. Niniejszy regulamin określa zasady zwrotu i wymiany towarów zakupionych w sklepie stacjonarnym Morowo.
  2. Przed zakupem towaru Klient powinien upewnić się czy w razie zgłoszenia przez niego żądania zwrotu lub wymiany towaru, będzie miał możliwość skorzystania z uprawnień na zasadach opisanych w Regulaminie.
  3. Klient, który zamierza skorzystać ze zwrotu lub wymiany towaru, powinien zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Regulamin został udostępniony do wglądu w sklepie stacjonarnym Morowo lub na stronie internetowej pod adresem: www.morowo.com.pl
  4. Zasady opisane w niniejszym Regulaminie nie stoją na przeszkodzie dochodzeniu przez klienta roszczeń na podstawie Ustawy.
  5. Regulaminu stosuje się do zwrotu lub wymiany towarów zakupionych w sklepie stacjonarnym Morowo.

II POSTANOWIENIA SZCZEGÓŁOWE

  1. Zwrot i wymiana towaru odbywają się za dobrowolną zgodą Morowo – Bartosz Borowiec z siedzibą w Ksawerowie (ul. Łódzka 153, 95-054 Ksawerów )
  2. Zasady zwrotu i wymiany towaru na podstawie Regulaminu:

1) zwrot i wymiana towaru może nastąpić w terminie 30 dni od dnia zakupu,

2) wymiana nastąpi w ramach danego towaru na inny kolor lub rozmiar, o ile będzie dostępny w sklepie Morowo,

  1. Towar, który klient zamierza zwrócić lub wymienić:

1) nie może posiadać jakichkolwiek znamion użytkowania, w szczególności musi być czysty, nie może być uszkodzony,

2) musi posiadać przymocowane do niego na stałe wszelkie oznaczenia (np. metki wewnętrzne oraz oryginalne metki i zawieszki papierowe, metki zewnętrzne), w które zaopatrzony był towar w chwili zakupu. Oznaczenia takie muszą być oryginalne (tj. pochodzić od sprzedawcy) i nie mogą nosić śladów ich wymontowania i ponownego przymocowania do towaru,

3) towar, który w momencie sprzedaży był zapakowany, powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu,

4) towar nie był zakupiony w akcji promocyjnej, która wyklucza możliwość zwrotu lub wymiany towaru (informacja na temat możliwości zwrotu lub wymiany podana jest każdorazowo w regulaminie danej akcji promocyjnej),

5) towar nie został zakupiony za bony płatnicze.

  1. Zwrot lub wymiana nie obejmuje towarów z następujących grup asortymentowych: artykuły spożywcze, impregnaty i środki piorące, kosmetyki, Karty Podarunkowe.
  2. W razie uznania przez Sprzedającego, że towar spełnia warunki zwrotu opisane w pkt. 3, Sprzedający odbierze od klienta towar, a także wydany klientowi w momencie zakupu paragon fiskalny lub dowolny inny dowód zakupu (np. potwierdzenie płatności kartą). W przypadku sprzedaży udokumentowanej fakturą VAT Sprzedający wykona kserokopię faktury.
  3. W sytuacji, gdy na paragonie wskazane są również inne towary niż te podlagające wymianie lub zwrotowi, Sprzedający wydrukuje paragon systemowy, z którego wykreśli zwrócony lub wymieniany towar. Paragon systemowy, bądź faktura jest podstawą dokonania zwrotu, wymiany lub ułatwia złożenie reklamacji na pozostałe towary widniejące na paragonie. W przypadku sprzedaży udokumentowanej fakturą VAT Sprzedający zwróci dokument klientowi.
  4. Sprzedający wystawi dokument korygujący do przedstawionego dowodu zakupu: w przypadku paragonu fiskalnego – protokół zwrotu towaru, w przypadku faktury VAT – fakturę korygującą VAT

III POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Brak zwrotu lub wymiany towaru w terminie 30 dni od dnia jego zakupu jest równoznaczne z utratą możliwości skorzystania z uprawnień przysługujących na podstawie Regulaminu.
  2. Wszelkie reklamacje związane ze sposobem załatwienia sprawy zwrotu lub wymiany towaru na podstawie Regulaminu, należy skierować na adres: sklep@morowo.com.pl lub na adres siedziby Sprzedającego (Morowo – Bartosz Borowiec ul. Łódzka 153, 95-054 Ksawerów). Reklamacje zostaną rozpatrzone niezwłocznie w terminie nie dłuższym niż 30 dni.
  3. Sprzedający zastrzega sobie także prawo dokonywania zmian w Regulaminie, zmiany będą aktualizowanie na stronie internetowej pod adresem: www.morowo.com.pl
  4. Administratorem danych osobowych ujawnionych w toku zwrotu lub wymiany towaru jest Morowo – Bartosz Borowiec z siedzibą w Ksawerowie (ul. Łódzka 153, 95-054 Ksawerów). Dane te będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zwrotu lub wymiany zakupionego towaru. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla dokonania zwrotu lub wymiany towaru.
  5. Regulamin wchodzi w życie w dniu 29.12.2021.

 

Regulamin zwrotów w sklepie internetowym

Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 786 895 179 lub pod adresem sklep@morowo.com.pl
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

a) Pobierz (KLIKNIJ), wydrukuj, wypełnij i prześlij do nas pisemne oświadczenie z produktem, który chcesz zareklamować.
b) W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
c) Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
d) Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności online zwrot środków zostanie wykonany na podany numer konta bankowego.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@morowo.com.pl lub telefonicznie: 786 895 179. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Wymiana produktu

W ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz możliwość wymiany produktu na inny rozmiar i kolor. Wymieniany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu:

a) Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
b) Pobierz (KLIKNIJ), wydrukuj, wypełnij i wyślij pisemne oświadczenie. 
c) Do paczki załącz 10 lub 13 złotych na poczet pokrycia kosztów wysyłki zwrotnej. Przy czym 10 zł dotyczy wysyłki paczkomatami InPost, a 13 zł dotyczy wysyłki za pomocą kuriera GLS.
d) W ciągu 14 dni od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
e) Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu wymiany produktu oraz odeślemy produkt pod adres wskazany w formularzu.
f) Jeżeli Twoja wymiana produktu zostanie odrzucona (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu wymiany produktu. 

Zwrot produktu

W ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to sprzedaży konsumenckiej oraz przedsiębiorcy uprzywilejowanego, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej oraz Przedsiębiorcy, który dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku lub zwrotu uszkodzonego produktu sprzedawca ma prawo obciążyć Kupującego kwotą odszkodowania z tego tytułu.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

a) Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
b) Pobierz (KLIKNIJ), wydrukuj, wypełnij i wyślij pisemne oświadczenie. 
c) W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
d) Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. W ciągu 14 dni dokonamy zwrotu środków na instrument płatniczy, z którego dokonano zakupu. W przypadku zamówień za pobraniem – na załączony numer konta. 
e) Przedsiębiorca uprzywilejowany wraz ze zwrotem środków otrzymuje fakturę korygującą na adres e-mail wskazany w formularzu zamówienia. W momencie przesłania zwrotu środków oraz faktury korygującej uznaje się, że dokument korygujący został odebrany, a warunki korekty zostały spełnione, co oznacza że data wykonania przelewu jest datą odbioru faktury korygującej.